Vaša košarica je prazna.

Povrat robe i dostava

Dostava

Odmah dostupni proizvodi, bit će poslani unutar 1-4 radna dana (ponedjeljak-petak) za vrijeme sniženja i akcija, vrijeme slanja se može produžiti.

Pred narudžbe i proizvodi koji se trebaju tek proizvesti po narudžbi npr.šivanjem po mjeri, šaljemo čim stignu iz proizvodnje u našem studiju.

Puna cijena će biti naplaćena odmah kada je narudžba zaprimljena, bez obzira na kasniji termin dostave.

ROK DOSTAVE

Narudžbe šaljemo putem Hrvatske Pošte, očekivano vrijeme dostave je:

Hrvatska - 2-7 radna dana, dostava na otoke može biti i duža, za vrijeme sniženja i akcija, rok dostave se produžuje za 7 radnih dana.

Europa - do 21 radnih dana

USA i ostatak svijeta - 2-6 tjedna

KVAZIMODA nije odgovorna za kašnjenja u isporuci, uzrokovana vremenskim prilikama, međunarodnim carinskim zadržavanjima pošiljke ili bilo kakvim drugim okolnostima na koje nije mogla utjecati.

CIJENA DOSTAVE

Cijena dostave nije uračunata u cijenu proizvoda i posebno se naplaćuje, odnosno za područje Republike Hrvatske cijena dostave iznosi 20,00 kn, za narudžbe iz zemalja Europe dostava se naplaćuje 100,00 kn odnosno 14 €, a za sve zemlje van Europe poštarina je 150 kn odnosno 21 €. Dostava za područje Republike Hrvatske za narudžbe iznad 1.000,00 kn je besplatna.

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljku pregledati, vidljiva oštećenja prijaviti izravno dostavljaču, te odbiti primiti oštećenu pošiljku. Potpisom dostavnice i primitkom računa registrirani korisnik potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled i da nema primjedbi na oštećenja na transportnim pakiranjima.

Ukoliko kupac odbije primiti pošiljku zbog utvrđenih i vidljivih oštećenja na transportnim pakiranjima, dužan je ispuniti odgovarajući obrazac dostavne-kurirske službe u vezi oštećenih pošiljaka, te putem e-mail-a odmah, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana obavijestiti KVAZIMODU da li želi ponovljenu isporuku ili povrat novca. Po primitku reklamirane pošiljke i odgovarajućeg obrasca KVAZIMODA se obvezuje, u rokovima propisanim za dostavu izvršiti ponovljenu dostavu ukoliko se radi o proizvodu koji se nalazi na zalihama kod KVAZIMODE ili na zahtjev registriranog korisnika izvršiti povrat novca.

Povrat robe i sredstava

Za povrat robe, kontaktirajte nas elektroničkim putem na e mail info@kvazimoda.hr

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti, nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkim putem prije isteka roka, na info@kvazimoda.hr ili putem obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Potrebno je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkim putem.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora (dodati link na obrazac:))


Troškove povrata robe snosi kupac.

Prodavač je dužan kupcu vratiti novac najkasnije u roku od 14 dana primitka robe.

Roba treba biti vraćena u originalnom stanju, ne smije biti nošena ili korištena te treba biti vraćena sa svim originalnim etiketama i računom

Zaštitna etiketa treba ostati na proizvodu.

Vrste povrata

Robu možete zamijeniti za drugu veličinu ili drugi proizvod ukoliko je željeni zamjenski artikl dostupan.

Možete zatražiti povrat sredstava i u tom slučaju, Povrat sredstava biti će proslijeđen u roku 14 dana, nakon što KVAZIMODA provjeri i prihvati vraćenu robu, koja mora biti u originalnom stanju.

Reklamacije i prigovori

Ako Kupac ima primjedbe na kupljene proizvode, prema članku 10 Zakona o zaštiti potrošača ima pravo prodavaču uputiti pisani prigovor elektroničkim putem na e-mail info@kvazimoda.hr ili na adresu: KVAZIMODA, obrt za modni dizajn, vl Ivana Srzić Budić, Radićeva 20, 10000 Zagreb.

Pri tome Vas molimo da upišete ime i prezime, adresu, kontakt i opis prigovora. Na Vaš prigovor pismeno ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od zaprimanja istog.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača i prodavatelja u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu, primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05,41/08, 125/11, 75/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Kupac je obavezan obavijestiti prodavača o postojanju vidljivih nedostataka, bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak. Kao prodavač, ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaj stvari.

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud u mjestu sjedišta prodavatelja.

Posebnom regulativom Europske unije,od 15.2.2016 diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupovine unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene itd.) svoj prigovor možete na brzi i jednostavan način podnijeti putem te platforme.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR